Link Blog warna warni

Title bergerak pada link

Mouse Pen

Sonic Screwdriver Doctor Who

Right Click

Bunga berguguran

follow dashboard

Test

Highlights copy

29 December 2012

Aku Hargai Rasa Itu

~ Assalamualaikum ~

Semalaman saya dalam kesedihan..
4.50 p.m,,28/12/2012..
Masa yg saya takkan lupa sampai bila2..
Apabila sesuatu benda yg sepatutunya perlu dibaritahu 
melalui percakapan..Tapi saya hanya mampu memberitahu melalui surat..
Alangkah sedihnya ketika itu..

Tajuk entry saya pagi ni,,
SAYA HARGAI RASA ITU...
Rasa apa ye...

Bila saya tiba tiba mengatakan saya suka pada dia,,
saat pertama kali saya bertemu dgn dia,,
perasaan yg tak pernah dia tahu,,
menyukai dirinya tanpa dia sedari..

Saya hargai adanya diri dia...
Saya hargai segala perasaan dirinya terhadap saya..
Cuma saya terpaksa kuatkan hati
bahawa dirinya bukan untuk saya..

Saya faham yang dia tak akan terima saya,,
sebab mungkin jurang kita terlalu jauh..
dan dia juga sudah berpunya..
Tetapi,,jika diberi peluang,,
saya tak akan sia siakan peluang itu..
Cukupla cuma saya sahaja yg pendam perasaan itu dalam dalam..
Cukupla hanya Allah sahaja yg tahu rasa cinta itu..

Antara kita mungkin tak akan bersatu,,
Hatinya masih milik org..
Tetapi,,masa akan datang,,
hanya allah sahaja yg tentukan..

Saya hargai rasa itu,,
Perasaan suka,,cinta,,kasih dan sayang,,
Anugerah dari allah,,
Semua dugaan ini ada hikmahnya,,,
Jodoh itu rahsia Allah..




3.15 a.m
29/12/2012

~ Assalamualaikum ~



Hak Cipta Terpelihara 2013

No comments: