Link Blog warna warni

Title bergerak pada link

Mouse Pen

Sonic Screwdriver Doctor Who

Right Click

Bunga berguguran

follow dashboard

Test

Highlights copy

28 December 2012

Aku Dan Tudung..

~ Assalamualaikum ~

Loading
"
"
"
"
"

Nampak x gambar kat atas tu apa??
Abaikan muka..
Yg penting ialah shawl..
Purple kan??
ke Ungu?
lebih kurg la kan..

TUDUNG..
This in my title..
Tempoh hari,,saya dan family ada g P.Pinang..
Family day kononnye..
Kami ada jalan2 di kawasan komtar..
Then aku ternampak butik di situ..

So saya masuk butik tu...
My family n family yg lain kat kedai lain...
Say masuk bukn rancang pun..
Just cuci mata..

Tiba2 teringat befday seseorg sama dgn new year..
So,,saya  tiba2 rasa nak beli..
Pd mulanya,,risau nak beli sbb takut dia tak suka warna tudung,,kedua takut xcantik..
Tp tetap nak beli jugak..

Saya ingat nak beli n nak bg dekat dia..
Tp ada sebab2 yg menimpa akan diri dia..
Kesian dia..Hope dia dah sihat la..
sbb tanya khabar dia,,dia ckp dah ok sikit..

Selain masalah yg menimpa diri dia,,
ada masalah lain yg muncul dalam masa yg sama..
So dah berubah semuanya..
Now tak tahu sama ada nak passing atau tidak..
But rasanya biarlah buat kenangan tudung yg aku beli kat atas tu...

Tu jela entry pd hari ni...tgh malam karg,,
Klu tiba2 dpt ilham,,saya post lg yee...

12.40 a.m
28/12/2012

~ Assalamualaikum ~


Hak Cipta Terpelihara 2013

No comments: