Link Blog warna warni

Title bergerak pada link

Mouse Pen

Sonic Screwdriver Doctor Who

Right Click

Bunga berguguran

follow dashboard

Test

Highlights copy

22 December 2012

Kadang Kadang Kita Tertanya...

~ Assalamualaikum ~

Heloo..
shahmill in the house..
hoho..
kawan2...sihat ke??
sorry sape yg trlepas pndg nak balas comment2 kamu semua..
Nanti sy balas ok..
Just sampingan..
hehe

Now,,
jom baca my blog..
Maklumla,,nak habis bulan 12 kan..
So byk sgt idea or ilham yg saya dpt..
Kadang2,,pe saya rasa,,saya tulis,,
pe yg saya terfikir,,sy tulis,,
pe yg saya xpuas hati,,,sy tulis
Tajuknya ialah,,,
KADANG KADANG KITA TERTANYA...

Kadang kadang kita sering mempertikaikan banyak soalan,,
Kadang kadang kita juga tak tahu kenapa kita sering terluka,,,
kadang kadang kita juga sering tak tahu kenapa kita sedih,,
kadang kadang kita juga sering tak tahu kenapa kita menangis..

Kadang kadang juga org tidak tahu kita terluka dengan semua yg dilakukannya,,,
kadang kadang juga kita rasa mungkin salah kita sendiri,,
kadang kadang juga kita terfikir mungkin kita tidak diperlukannya lagi,,
kadang kadang juga kita terfikir mampukah kita bertahan lagi...

Kadang kadang juga kita terfikir adakah org tahu isi hati kita,,
kadang kadang juga org lain tidak tahu tentang isi hati kita,,
kadang kadang juga org melihat kita seperti tidak ada perasaan,,
kadang kadang juga kita mampu untuk menipu hati kita lagi...

Kadang kadang juga kita rasa tidak mampu bertahan lagi,,,
kadang kadang juga kita fikir untuk lari dari semua ini,,,
Namun,,itulah yg telah DITENTUKAN OLEH-NYA,,,

Terima kasih terbuka walaupun terluka,,
akan dipujuk hati ini...INSYAALLAH..

*betul tak ape yg saya ckapkan ni??
mntak maaf kalau salah ape yg saya rasa,,
dan apa yg saya tulis ni myinggung perasaan kawan2..

10.00 p.m
22/12/2012

~ Assalamualaikum ~



Hak Cipta Terpelihara 2013

No comments: