Link Blog warna warni

Title bergerak pada link

Mouse Pen

Sonic Screwdriver Doctor Who

Right Click

Bunga berguguran

follow dashboard

Test

Highlights copy

16 December 2012

Pemberian Hadiah...

~ Assalamualaikum ~

wasup2..
ahhaha...korg msti ckp,,,
blog dia ni lg...bosn betul nak bace...
nak tahu x kali ni nak post entry ape??
HADIAH...

Tahu x ape tu hadiah...
Kali ni aku dpt hadiah dr seorg kawan...
namenya elyana...
haaaa..
sape tu??
dia ni kawan baik aku...
 bknla hdiah sempena hari jadi aku...
just saje gedik2...

hahaa...
aku saja je ckp nak hdiah dr dia..
xtau pulak dia take serius kan...
xpasal2 aku dpt hdiah...
aku pun serba salah la..
trpaksa mlm tu beli dia coklat..
xtaula cia suka or x coklat aku bg tu..

dia nak masuk poli..
tu yg bg tu...
nak tahu x hdiah ape dia bg..
jom tgk kat bawah ni...
;
;
;
;
;
;


Haaaa dh tgk dah..
Siap ade tasbih lagi..
hahhaa..
Taubat seketika..
hohoho..

Tu jela nak cerita kali ni...
Tggu entry akan datang ok...

2.45 a.m
16 Dis 2012


~ Assalamualaikum ~

Hak Cipta Terpelihara 2013

No comments: