Link Blog warna warni

Title bergerak pada link

Mouse Pen

Sonic Screwdriver Doctor Who

Right Click

Bunga berguguran

follow dashboard

Test

Highlights copy

24 December 2012

Aku dan Mood

~ Assalamualaikum ~

hmmmm...
Sorry rakan blogger if xblas comment2 korg..
Sbb u all semua dh tahu yg saya dlm keadaan kecewa...
even luaran nmpak ok..
tp sy still smpan sebaik yg mungkin..
Cuma kepada my blog je tmpt saya luahkan..

Nak tahu x,,
sbnrnye saya terlalu kecewa..
tp dsebabkan pgalamn sebelum ni dh mengajar saya erti ketabahan,,kesabaran,,,dan lain2..
Aku perlu teruskan khidupan mcm org lain..
dan now alhamdulillah,,,
sokongan dr kawan saya bernama syu byk bg motivated kpd saya..

Tidak ku pandang kelemahanmu…
Walau semua itu menutupi keupayaanmu,…
Tidak ku pandang kesenanganmu..
Walau segunung intan kau curahkan kepadaku…
Tidak ku minta dunia daripada mu…
Asalkan kau hanya mahu bersamaku…
Tidak ku minta hatimu…
Jika ku tidak benar-benar jatuh cinta kepadamu…
Hanya keikhlasan ku yang upaya…
Untuk memberikan mu kesenangan…
Hanya kesetiaanku yang mampu…
Untuk memberikanmu kebahagian…
Hanya dengan diriku…
Tetapi,,,
Jika aku gugur dulu…
Jangan sesekali kau ingati aku…
Kerana aku tak mahu…
Kau menangis kerana aku…
Hanya kerana aku pergi dulu…
Dan mengertilah…
Kebahagiaan adalah hak milik sesiapa…
Dan kamu berhak untuk memiliki…
Kebahagiaanmu sendiri…
Insyaallah…=)

Jangan carik saya lagi..
cukupla awk brkawan dgn saya sblum ni..
saya mgaku,,awk xmainkan saya..
so xksah semua tu..
be a profesional ok..

Mood saya dah ok..
yahuuuu...


24/12/2012
10.25 p.m


~ Assalamualaikum ~




Hak Cipta Terpelihara 2013

No comments: