Link Blog warna warni

Title bergerak pada link

Mouse Pen

Sonic Screwdriver Doctor Who

Right Click

Bunga berguguran

follow dashboard

Test

Highlights copy

23 December 2012

Terpaksa berhenti mengenalimu..

~ Assalamualaikum ~

Guys...
ape perasaan u all jika seseorg yg kamu syg tu,,
sudah berpunye??
Tp girl tu sedikit pun tak cerita pd kamu yg dia sudah berpunye...
seolah2 mcm tak ada ape2 berlaku..

So,,
now aku terpaksa berhenti untuk mengenali dirinya..
jadi tajuk entry saya ialah 
TERPAKSA BERHENTI MENGENALI DIRINYA...

Aku terpaksa berhenti mengenalimu…
Kerana aku takut aku hanyut dalam perasaan…
Yang kosong dalam mencintaimu….
Aku tahu aku tidak layak untukmu…
Sebab itulah aku memaksa diriku…
Untuk melupakanmu…
Kerana ku tak sanggup terluka dengan..
Lebih dalam lagi….
Silap aku juga…
Kerana mengharapkan…
Seorang bidadari..
Datang menemaniku…
Walaupun ku tak layak…
Untuk mendapatkannya…
Tidak mengapa…
Akan ku lupakan perasaan ini…
Walaupun memakan masa berbulan bulan….
Kerana…
Aku tahu…
Walau seribu tahun lagi pun…
Aku tetap tidak layak mendapatkan  mu…

Selamat tinggal awak..
Saya jnji xkan ganggu awak lagi..
Even awk ckp nak terus berkawan dgn saya...
Ok saya terima...

10.15 p.m
23/12/2012

~ Assalamualaikum ~



Hak Cipta Terpelihara 2013

No comments: