Link Blog warna warni

Title bergerak pada link

Mouse Pen

Sonic Screwdriver Doctor Who

Right Click

Bunga berguguran

follow dashboard

Test

Highlights copy

25 December 2012

Aku dan Persoalan Cinta Tika Ini...

~ Assalamualaikum ~

CINTA??
Sape pernah bercinta??
Cinta monyet,,,cinta alam maya,,cinta sesama sendiri,,cinta Allah..
Macam2 kita boleh tafsirkan dgn cinta right..
Saya mengaku pernah bercinta semasa dibangku sek..
Tapi,,bila dah bertambah umur,,merasakan cinta tu mmg cinta monyet..
Betul org2 tua ckp..CINTA MNYET..
hahaha..

Tapi now bkn itu yg nak diceritakan...
Saya nak cerita ttg PERSOALAN CINTA TIKA INI..
Jom sama2 kita baca di bawah..

Dulu,,
Sering kali lafaz CINTA diungkapkan..
Sering kali bicara RINDU diucapkan..
Sering kali juga sumpah SETIA dijanjikan..
Namun KEMANA semua itu??

Aku,,
Selalu bertanya,,
selalu menduga,,
selalu memikirkan,,
KENAPA dan MENGAPA dia mula berpaling tadah??

SIAPA pujaan hati dia??
BAGAIMANA kelebihan lelaki itu memikat hati dia??
BERAPA peratus tahap kesetiaan dia terhadap dulu??
persoalan itu bermain di fikiran aku...
Jika dia baru sedar,,
APA dia akan buat??

ADAKAH dia mula mencariku kembali??
BAGAIMANA jika hatiku sudah tertutup??
APA yg dia akan lakukan??
DENGARLAH KATA HATI...

Burung jika dikurung di dalam sangkar,,
pasti akan terseksa dan menyeksa diri...
Lepaskanlah dia terbang,,,
jika benar dia milik kita,,
dia akan kembali jua..

* Bagi saya,,
Itulah jawapan terbaik untuk persoalan cinta..*

06.15 p.m
Selasa

~ Assalamualaikum ~

















Hak Cipta Terpelihara 2013

No comments: