Link Blog warna warni

Title bergerak pada link

Mouse Pen

Sonic Screwdriver Doctor Who

Right Click

Bunga berguguran

follow dashboard

Test

Highlights copy

01 January 2013

Aku dan Tahun Baru...

2013...
Nombor yang bagi aku biasa tetapi penuh bermakna..

2012..
Biarkan kenangan mengajar kita erti kehidupan..
Jadikan tahun itu sebagai penguat hidup kita untuk menempuh liku2 kehidupan..
Jadikan tahun tersebut sebagai cabaran untuk 2013..
Jadikan ia sebagai motivasi dalam kehidupan kita..
Dan yang penting,,lupakan segala tragedi yg menimpa akan diri kita..
Biarkan ia sebagai kenangan..

Aku tak ada apa2 nak tulis...
just boleh bg ucapan yg bagi aku sangat menguatkan diri aku sendiri..

hidup hanya sebentar
sebentar senang
sebentar sedih
sebentar banyak duit
sebentar nangis
sebentar ketawa...

JIWA akan sepi tanpa TEMAN.
HATI akan mati tanpa IMAN.
HARI ini adalah KENYATAAN,
SEMALAM adalah KENANGAN,
ESOK adalah IMPIAN.
Sucikan HATI,
Jernihkan PIKIRAN.
Sambutlah Tahun Baru 2013….

Masa lalu adalah kenangan…
masa kini adalah kenyataan…
masa depan adalah harapan…
selamat tahun baru 2013…
selamat tinggal kenangan..
selamat datang harapan…


biarlah bunga jatuh dari tangkainya…
biarlah malam berganti pagi…
dan biarlah tahun telah berganti..
tapi rasa sayangku padamu takkan pernah berganti menjadi benci…

Ini sajalah ucapan aku yg dapat diungkapkan...
Semoga lembaran baru ini menjadi penguat dlm kehidupan kita..
MOVE ON..

1/1/2013
4.00.a.m

~ Assalamualaikum ~








Hak Cipta Terpelihara 2013

No comments: