Link Blog warna warni

Title bergerak pada link

Mouse Pen

Sonic Screwdriver Doctor Who

Right Click

Bunga berguguran

follow dashboard

Test

Highlights copy

03 December 2012

Jangan Tunggu Lama lama.

~ Assalamualaikum ~

Rakan rakan bloger yg aku kasihi,,,
cewahh...
 macam mana sempena bulan baru??
nak bonus dah ni...
hehehe...

Ok..
Kali ni nak post ttg
JANGAN TUNGGU LAMA LAMA..
haaa amekaw...
seram dgn tajuk tersebut...
haha..

Jom kita mengeja sama sama...
huhuhu..
ape yg kamu cuba merepek ni oiii...
ok dah..
jom smbung pd entry trsebut...

Jangan Tunggu Lama lama....

Aku mahukan dia,,,
Katakan sahaja kepada dia,,,
Aku perlukan dia,,,
Luahkan sahaja...

Kalau gelisah tak sudah,,,
Tiada apa yg berubah...
hmm...

Jangan cipta seribu alasan,,,
Kelak aku menyesal suatu hari nanti,,,
Supaya dia pergi tanpa pesan...
Jangan tunggu lama lama,,,
Jadikan dia utk sebahagian dlm diri aku...

Hendak Seribu Daya
Taknak Seribu Dalih..

*Kpd yg Like entry saya sblm ni,,
terima kasih ok..
Kalau sudi,,,follow sekali..
dan jgn lupa,,,tggalkan link utk Follow back..

~ Assalamualaikum ~

2/12,2012
1.30 a.m..

Hak Cipta Terpelihara 2013

No comments: