Link Blog warna warni

Title bergerak pada link

Mouse Pen

Sonic Screwdriver Doctor Who

Right Click

Bunga berguguran

follow dashboard

Test

Highlights copy

27 December 2012

Suka....

~ Assalamualaikum ~

Hyeepp guyss..
nak kongsi cerita baru boleh x??
hehehe..
tajuk mlm ni ialah SUKA..

dengan word SUKA,,mcm2 kita boleh tafsirkan..
So mlm ni jom baca entry saya ttg SUKA..

SUKA??
Once upon a time saya memang suka,,,
Saynagnya,,baru tahu dia sudah berpunya...
Jika intai sudut hati ini,,
masih mengharap pada dia...
Sekarang pun masih suka...

Tapi,,dia sebenarnya tak tahu yg saya suka dia...
Kalau fikir betul2,,,bagus jugak dia tak tahu..
tak nak sebab saya,,dia gaduh dgn insan tersayang..
Lagipun bila start saya tahu dia ada org lain,,
aku tetap mcm biasa..
sedangkan hati ini terlalu kecewa..
dia pun sakit sekarang...So xnk tmbah dia sakit lg..

Tapi tak pe...
kecewa saya dlm seminggu je..
lepas tu ok kot...
hehehe...
Btw,,saya xkan menyesal atau mengeluh kerana sggup tunggu dia
hmpir setahun...
Now,,ini hasilnya..
PASRAH..

12.20 a.m
27/12/2012

~ Assalamualaikum ~

Hak Cipta Terpelihara 2013

No comments: