Link Blog warna warni

Title bergerak pada link

Mouse Pen

Sonic Screwdriver Doctor Who

Right Click

Bunga berguguran

follow dashboard

Test

Highlights copy

20 December 2012

Aku dan Awak

~ assalamualaikum ~

HELLOOOOOOO!!!
(menjerit suruh baca my blog)..
hahha...

Now,,,saya ada cerita..
nak dgr x adik2 akak2 abg2..
hohoho..
jgn bosan and jemu tau..
ok..Tajuk kali ni ialah
SAYA DAN AWAK...
ehem3..
bercinta yeee..

nope la..
single not available..
hahaha..
jom baca same2..

Awak adalah awak.
seseorang yg begitu tegas bg saya.
seseorang yg begitu sempurna di pndgan mata saya..
Kurniaan allah yg begitu sempurna di mata saya..

Saya dan Awak,,
Kita pernah berkongsi cerita,,
Kita pernah gembira bila bersama,,
Kita pernah ketawa bersama..

Saya??
Saya cuba beri yg terbaik utk awk,,
saya cuba untuk bahagiakan utk awak,,
Saya cuba utk memahami awak,,
Saya cuba utk gembirakan awak...

Awak???
Awak seolah2 tidak menghargai saya,,
seolah2 saya tidak pernah muncul dalam hidup awak,,
seolah2 saya hanyalah seorang yg tidak penting bg awak..

Saya dan Awak??

sekarang masing2 jauh hati..
tp saya harap biarlah hati awak ade sedikit cebisan memori awak bersama saya,,
walaupun awk dah buang saya jauh2..

Tp saya AKAN sentiasa doakan utk awk..
DAN selalu doa kejayaan awak.,,
DAN temui kebahagiaan
SERTA berubah jd yg lebih baik..

Antara kita adlah kekhilafan sy sendiri,,
mengenali awk adalah perkara terindah dlm hidup saya,,
Terima kasih ALLH kerana temukan aku dgn dirinya...

Dah baca kawan2??
hohoho..saja nak merepek...
tp saya suka..hahaha

See U Again

*sekadar coretan..
xde kena mengena dgn hidup saya,,just imagine..*

12.45 a.m
20/12/2012

~ Assalamualaikum ~



Hak Cipta Terpelihara 2013

No comments: