Link Blog warna warni

Title bergerak pada link

Mouse Pen

Sonic Screwdriver Doctor Who

Right Click

Bunga berguguran

follow dashboard

Test

Highlights copy

14 January 2012

Terima Kasih,,Ya Allah

~ Assalamualaikum ~

Biarlah Saya menangis sepuasnye...biarlah saya mengenang semuanye...
Biarlah saya imbas kebahagiaan yang ada dan kemudian bangkit mencari kebahagian
milik saya...Biarlah hari ini sy sedih semahunye,,kemudian bangun meredhai segalanye...
Biarlah hari ini marah sepenuh hati kemudian meneruskan hidup tanpa dendam...

Terima kasih kepada kawan - kawan yang
sentiasa ade dan tak jemu menjadi pendengar setia....
Syukur alhamdulillah,,,terima kasih Allah di atas semua ini....

Alhamdulillah kerana melindungi aku dari
bisikan syaitan,,,melindungi diri aku daripada perkara yg merosakkan diri...
Alhamdulillahnkerana tunjukkan aku jalan yang terbaik...
Jika ini ujian,,,aku berharap aku mnjadi lebih 
baik....
Alhamdulillah tidak sedikit pun aku merasakan
kerugian malah aku lebih tenang setelah
berserah diri kepadaMU...

Saat kawan - kawan berkata,,,"awk seorang yg sangat tabah,,,sangat kuat,,dan 
mempunyai pendirian yg tetap...Sy xmungkin mmpu 
mengharungi ape yg awak sedang lalui"....
Saya tak tahu di mana ketabahan diri ini...
Tp saya yakin,,jika ini ujian buatku,,,maka ia adalah apa yg diri ini mampu galas...
Saya tak kehilangan sesiapa kerana dgn ujian ini,,sy lbih kenal siapa yg sygkan saya....

Selepas aku yakin Kau lebih tahu apa yg terbaik untukku,,,aku lebih tenang...
Tak perlu aku membuka pekung di dada,,biar aku simpan semuanye sendiri...
Aan ku simpan semua yg terjadi sendiri....


p/s''''''aku tabah ujian dariMU...''''''''

Hak Cipta Terpelihara 2013

No comments: