Link Blog warna warni

Title bergerak pada link

Mouse Pen

Sonic Screwdriver Doctor Who

Right Click

Bunga berguguran

follow dashboard

Test

Highlights copy

15 January 2012

PermintaanKU

~ Assalamualaikum ~

pg ni tak ade pape nak tulis...
just nk luahkan sedikit tentang keinginanku...
hehehe

nak tau tak ape permintaan ku??
hhhmmmmmm
just luahan perasaan ku...

Saya tak perlukan seseorang yg sentiasa ada
masa 24 jam dengan saya.....
Tapi...
di akhirnye die pergi meninggalkan ku begitu sahaja....

Saya lebih suka seseorang yg sangat sibuk,,,
Tetapi.....
pada akhirnya,,
sebelum tidur dia mencari saya dan mengatakan......


"Selamat malam.......hari ini saya sangat letih...Saya
rindukan awak tapi,,,maafkan saya kerana saya
perlu tidur....Awak jangan risau...kerana,,,,
esok saya masih ada lagi untuk awak..."


P/s''''''permintaanKU sekiranya someone telah bekerja''''

Hak Cipta Terpelihara 2013

No comments: