Link Blog warna warni

Title bergerak pada link

Mouse Pen

Sonic Screwdriver Doctor Who

Right Click

Bunga berguguran

follow dashboard

Test

Highlights copy

04 January 2012

Aku dan Ex Gua

Asslammualaikum .
Jam menunjukkan pukul 2.30 pagi dan aku tak masuk tidur lagi walaupun waktu aku masuk tidur dah lama lepas . Biasanya aku masuk tidur pukul 11-12 malam tapi malam ni aku tak tau dengan keadaan biologi aku . Mungkin tak berapa nak stabil…
Dan , salah satu kerja gila aku pagi" buta ni , aku ber Facebook dan aku post: "Is it okay to have a grudge on your ex for a long time?" . Dan orang pertama yang balas post aku ialah Mimie. Dia cakap "Jangan berdendam lama-lama . Tak baik" . And then , aku tanya balik , " Tak boleh ke? " . Mimie kata kalau berdendam lama" kira macam tak moved on .

So , apa pendapat kamu orang sume ? Kalau kamu ada grudge on your ex for a long period , is it a sign that you're not moved on your life ? Atau sebaliknya ?


Dalam kes aku , aku rasa aku dah moved on . aku tak amek kesah seciput pun pasal ex aku . aku tak kesah pun apa jadi dengan dia . aku rasa buang masa aku , buat sakit hati aku kalau aku pergi amek kesah pasal hidup dia . Sebab dia tak amek kesah pasal hidup aku .

Alkisah dendam aku dengan dia . aku dendam dengan dia sebab apa yang dia buat dengan aku . Itu aku dendam tapi dendam" aku pun , aku masih rasional . aku masih ada iman . Alhamdulillah . Kalau betul aku pegang dendam aku , dah lama aku pedajal dia . aku masih waras .

Dia minta maaf dengan aku . aku maafkan dia . Itu aku pasti .

p.s : Dendam buat aku jadi tabah .


Hak Cipta Terpelihara 2013

No comments: