Link Blog warna warni

Title bergerak pada link

Mouse Pen

Sonic Screwdriver Doctor Who

Right Click

Bunga berguguran

follow dashboard

Test

Highlights copy

06 January 2012

Aku dan Sehari Lagi

~ Assalamualaikum ~


Kali ni aku nak bercerita mengenai hari jadi yang bakal menjelang pada esok hari. Pukul 12 tengah malam , tepat , aku akan genap 20 tahun dan semakin tua.Aku mengaku aku ni dah tua tapi muka still awet muda dan hati muda.hahaha.


Then,mase nak otong kek.,aku   berdiri kat depan and mase nak potong kek tu,menggeletar lutut aku sebab nervous.Nervous pasal ape pun aku tak tau.



mase darjah 5 or 6.Aku tak ingat.Tapi hati aku kuat mengatakan darjah 6 sebab mase party tu,ade sorang awek yang aku minat datang umah.Kire jiran ah.Satu tadika,satu skolah rendah.HAHAHAHA.Lawak gile bile ingat.Mase tu baru nak kenal dunie.Cinta monyet pun cinta monyet ah.Tapi tak berani ah nak approach sebab mak die kenal aku.kalau mak die tau aku tackle anak die,pastu bagitau kat mak aku,mau mampus aku.HAHAHA

Form 3,Form 4,Form5 masih sama cume a bit special sebab ade kekasih hati mase tu kan? HAHAHA. Form 5 aku terima wish daripada kawan – kawan aku semua melalui handphone n face to face..mereka tetap support kami dari belakang. Tak pernah merajuk dan sentiasa awet muda.haha.I love you lah kawan - kawan! hahaha

Then,tahun lepas aku sambut hari jadi aku dirumah sahaja.Semasa aku nyenyak tidur,aku terdengar suatu benda yang masuk ke dalam bilik aku..tapi aku buat tak endah…pada keesokan harinya,selepas sahaja aku bangun dari tidur untuk pergi ke sekolah,,,aku ternampak envelope warna cokelat..aku membuka untuk melihat isinya..Rupa – rupanya ayah aku memberi RM 100 kepada aku….aku sangat seronok mase tu…tak lupa juga kepada kawan kawan aku yg tidak berhenti henti wish befdey aku..aku saying korg sgt2…


Well then,sepanjang hidup aku,the best achievement aku semestinya SPM dan STPM,…. ..Orang kate,kalau tak rase susah,takkan sedar diri.SO,aku kena sedar diri bahawa aku ni seorang yang sangat pemalas and need some aprovement for myself.InsyaALLAH.Untuk hari jadi aku pada esok hari,aku mengharapkan hadiah dari kawan" aku :)



Hak Cipta Terpelihara 2013

No comments: