Link Blog warna warni

Title bergerak pada link

Mouse Pen

Sonic Screwdriver Doctor Who

Right Click

Bunga berguguran

follow dashboard

Test

Highlights copy

13 January 2012

Jalan Tuhan

"Aku minta kepada TUHAN setangkai bunga segar,
 ia beri kaktus berduri..aku minta kupu-kupu diberi ulat berbulu...
aku sedih dan kecewa..
namun kemudian kaktus itu berbunga..indah sekali...
dan ulat itupun menjadi kupu-kupu yag cantik..
.itulah JALAN TUHAN..indah pada masanya.
.TUHAN tidak memberi apa yang kita harapkan tetapi DIA memberi apa yang kita perlukan..kadang kita sedih,kecewa,terluka..


tetapi jauh di atas segalanya DIA telah mengatur 
yang terbaik dalam kehidupan kita"


alt


"iLham daripada aku sendiri"'''''''
ape yg aku rasa........

Terima Kasih......

Hak Cipta Terpelihara 2013

No comments: