Link Blog warna warni

Title bergerak pada link

Mouse Pen

Sonic Screwdriver Doctor Who

Right Click

Bunga berguguran

follow dashboard

Test

Highlights copy

22 January 2013

Aku dan Bagaimana

~ Assalamualaikum ~

"Bagaimana"???
Haa inilah tajuk yg saya nak cerita sikit..
Nak dengar x??
Xpayah nak intro pnjg2..
Mata dah mengantuk dah ni..

Cuba tgk jam pukul berapa dah..
tik tok tik tok..
pukul 4.15 a.m..
Terjaga dr tidur..
ehh pnjg pulak intro jdnya kan..hahhaa..
jommm3..

Saat saya bicara tentang cinta,,,
buat saya terleka seketika,,,
Saat hati longlai hampir jatuh,,,
Saya tersedar cinta itu membunuh...

Bagaimana harus ku percaya,,,
bila awak melukiskan
kita berdua di mahligai bahagia masa depan,,,
Bagaimana harus ku yakin
waktu awak menyatakan
hebatnya kasih dan sayangmu sedalam samudera...
Bagaimana harus ku pasti,,,
awak adalah pilihan mati tiada ukur ganti...

Kerana dah terbiasa,,,
kata kata selalu buat saya kecewa,,,
kata kata selalu datangkan luka,,,
bila saya susun harapan setinggi gunung,,,
Rupa rupanya bukit pun saya xsampai..

22/01/2013
4.00 a.m

*Maaf kalau bahasa saya ni buat rakan blogger kurang faham...
~ Assalamualaikum ~

Hak Cipta Terpelihara 2013

No comments: