Link Blog warna warni

Title bergerak pada link

Mouse Pen

Sonic Screwdriver Doctor Who

Right Click

Bunga berguguran

follow dashboard

Test

Highlights copy

22 January 2013

Aku Dan Biarlah Allah Yang Tentukan..

~ Assalamualaikum ~

Shahmil in the house...
Btw,,,sorry xupdate blog..
Bz la..
Then Internet slow mcm kura2..
Bengang betul..
Tapi tak apa...
Saya tak akan hampakan kamu semua..
hahaha..

Poyo je ayat saya ni..
So,,Pe entry kali ni ek..??
Nak tahu tak murid2...
hohohoh...
My title is
BIARLAH ALLAH YG TENTUKAN...

Hamboyy tajuk..
macam ape je kan..
jom terjah..

Awak,,,
Maafkan saya sbb dah kurang beri perhatian pd awak,,
Kalau awk nak tahu,,saya hanya mampu memerhati awak dari jauh,,,
maafkan saya kerana dah jarang ambil tahu tentang awak,,,
mungkin hati ini sudah beku,,,
mungkin hati ini sudah semakin jauh...

Awak,,,
Bagi saya mengenali diri awk adalah memori terindah buat saya,,,
allah telah temukan kita,,,
Semakin saya menidakkan kehadiran awk,,,
semakin dekat awk hadir dlm diri saya...

Awak,,,
Biarlah saya begini,,,
Allah lebih tahu apa sahaja yg akan terjadi,,,
Hanya Allah sahaja yg tahu perasaan saya,,,
Saya tahu saya lgsg tidak beerti dlm hidup awak,,,
Saya doakan awk akan bahagia dan terus bahagia,,,
Walaupun tanpa diri saya....

Awak,,
Maafkan saya sekali lagi,,,
Maafkan saya kerana jauhkan diri dari awak,,,
Semoga saya dan awak menemui cinta yg sejati
iaitu,,,,

Cinta yang menuju ke jalan Allah,,
Cinta yg kekal abadi,,,
Cinta pd yg maha Esa..

22/01/2013
11.50 p.m



~ Assalamualaikum ~























Hak Cipta Terpelihara 2013

No comments: