Link Blog warna warni

Title bergerak pada link

Mouse Pen

Sonic Screwdriver Doctor Who

Right Click

Bunga berguguran

follow dashboard

Test

Highlights copy

30 June 2012

Aku dan Interview Polis.........

~ Assalamualaikum ~

Lama betul xupdate blog ni..
Penuh dgn habuk,,sawang n lain2..
cewah...hahahaha...
Kali ni gua nk cerita ttg Interview polis..
Pggilan utk jawatan sarjan...

Pd 25/6/2012....(Isnin),,,
gua ada interview polis kay PGA Cheras...
aku dpt pggilan dr IPD H.Slgr spaya ambk surt intrview..
Gua sndiri xtau yg gua dpt pggilan sbb gua saja je isi...
bosan...gua sndiri trkejut...hhahaha

Tp kene rushing r...sbb sblm pukul 7.15 a.m kena ada kat PGA..
sapa lmbat,,,xblh masuk...
Gua keluar rumh pukul 5.30 a.m...
yg gua bgang tu,,,blh plak trafik jam kat jln LOKE YEW smpai Cheras...
jam dh 6.30 pg ni...
kalau ikutkan,,10 mnit je lg nk smpai PGA...
dsbbkan trafik jam,,sgkut 15 mnit...

dh smpai PGA,,,slah msuk smpang...skitnya hati gua....
dh la nk u-turn,,3KM lg...jam dh nk pkul 7 ni...
gua pn apa lg,,,speed r...tggal lg 10 mnit je...
dh smpai PGA,,park kereta,,msuk pntu utama,,pgawai polis tu,,trus tutup pntu...
perghh...tegas gila...gua org trakhir uw...
sumenye gara2 trafik jam...

dh naik tgkat 5,,,wahhh xsgka jmpa kwn2 lama...ahhaha...
kwn lama smasa gua main rgby dan handball sejak d bgku sek..
arini utk pemeriksaan fizikal je...
intrview nya kalau gua bjaya pass pmeriksaan fizikal...

Tp syang,,,gua dh smpai final section,,iaitu pemeriksaan tgn..
tggi pass,,dada pass,,,berat pass,,smpai last section,,tgn...
gua gagal di situ...
gua balik dgn perasaan yg hampa...

ni pic gua...sory r...
pic xsenonoh..tp ada gua kisah..ahhahaha



so...ni jela yg gua nk cerita....
hehehe...

30/06/2012
12.35 p.m


Hak Cipta Terpelihara 2013

No comments: