Link Blog warna warni

Title bergerak pada link

Mouse Pen

Sonic Screwdriver Doctor Who

Right Click

Bunga berguguran

follow dashboard

Test

Highlights copy

13 June 2012

Aku 1 Tahun

~ Assalamualaikum ~

Rasa bosan malam ni....
tak tahu nk buat apa..
Malam ni aku xmesej syu sebab dia bz dgn assiment nye..

Lagipun,,aku penat mlam tu..
xlarat nk mesej..
..

OK...tu just intro jep...
hahha...
jd,,dlm pukul 5.00 pg aku trbangun...
rasa nk puasa,,tp xpela...
so xblh nk tdo dh..
ape lagi,,,update blog la...tiba2 dpt ilham dan teringat syu...
sbb tringat kata2 dia tmpoh hari...

:
:
:
:

Hari demi hari,,
Bulan demi bulan,,
Syu terus menanti aku sehingga
aku membuat keputusan utk terima atau tdak..


Dalam masa yg sama,,dapat mengukuhkan lagi
kasih Syu trhadap keutuhan persahabatan aku
selama ini...


Akhirnya,,hampir setahun persahabatan ini...
Telah mengakhirkan rindu dan juga penantian 
syu yg selama ini ibarat permaidani malam
yg berbekas bintang semalam...


Jika selama 1 tahun syu mengharapkan
1 minit mengimbas masa silamnya bersama
aidil,,,
Tapi kini Syu ingin melafazkan
semurni mana cintanya pd aku walaupun 
 biar sesingkat 1 minit bagi
mencipta kebahagiaannya di masa hadapan..




Begitulah simbolik kasih syu 
Seutuh tugu cinta aku...


p/s.....Bukan jiwang atau Khayalan,,,tetapi realiti hidupku pada masa kini...
Harp berkekalan perhubungan sbg kawan sampai bila2 walaupun ada masa 
kami cerita secara jujur ttg prasaan masing2.....


AMIN.......


12/6/2012
5.00 a.m







Hak Cipta Terpelihara 2013

No comments: