Link Blog warna warni

Title bergerak pada link

Mouse Pen

Sonic Screwdriver Doctor Who

Right Click

Bunga berguguran

follow dashboard

Test

Highlights copy

18 June 2012

Aku Dan Hadiah....

~ Assalamualaikum ~

hello warga blogger..
hope sihat k...
now,,gua nak cerita ttg hadiah...
hehehe..
ada je gua punya cerita kan.......

Entry kali ni,,,nk cerita ttg present yg di beri oleh fren gua...
Fren gua yg bernama Syu...
Xtau ape mimpi dia nk bg present kat gua..
but,,gua sebat je...
mana boleh tolak..
Nanti kata sombong plak...

bg gua,,,present yg dia bg ni agak bernilai la...
even gua xpndg harganya but,,pemberian org kan...
present nya xdela menarik mana pn...
tp gua terima dgn hati terbuka...

nk tgok x???

jom........















so,,ni la present nye..
simple je...xdela mahal sgt...

so,,,ni jela gua nk story kali ni...hhahaha
thenks baca...

18/6/2012
2.30 a.m

Hak Cipta Terpelihara 2013

No comments: