Link Blog warna warni

Title bergerak pada link

Mouse Pen

Sonic Screwdriver Doctor Who

Right Click

Bunga berguguran

follow dashboard

Test

Highlights copy

02 June 2012

Aku Dan Dosa....

~ Assalamualaikum ~

hye warga blogger...
arini nak post entry lain..
tiba2 trgat dosa2 yg
pernah aku lakukan dulu..

sedih plak rasenye...
knp laa blh jd mcm tu dulu pd zmn bdak2..
rasa nk undur masa je balik kalau blh...
eeee...
xtau nk ckp ape...
tiba2 trgat...

walau bagaimanapun,,perkara2 yg dulu aku dh tggalkan dh..
aku dh jnji xnk buat kerja2 yg menjijikkan..
kini aku dh tau mana madu dan mana racun...

KINI...

Aku memohon ampun Ya Allah,,,
Tuhan Penerima Taubat,,,,
Aku Memohon ampun Ya Allah,,,
Daripada segala dosa - dosaku,,,
Wahai Tuhanku,,,
Tambahkan kepadaku ilmu yang berguna
Dan berikanlah kepadaku
Amalan yang dimakbulkan,,
Dan kurniakanlah kepada ku
Rezeki yang meluas,,,
Dan terimalah taubatku
dengan taubat nasuha....

*Tanpa rasa malu,,,menitis air mata sambil menaip....*

2 JUN 2012
2.15 a.m

Hak Cipta Terpelihara 2013

No comments: