Link Blog warna warni

Title bergerak pada link

Mouse Pen

Sonic Screwdriver Doctor Who

Right Click

Bunga berguguran

follow dashboard

Test

Highlights copy

27 December 2011

Update dan hari merdeka

~ Assalamualaikum ~

Rasanya lame betul tidak update blog saya kan...
hehehehh...jgn mara ye...maklumla busy dengan projek seni visual sy yg kene submit buln 9 , nk trial lg...mcm2 la...so kali ni saya nak update bloge saya...huhuhu....
Di sini saya nk kongsi tentang hari merdeka di sekolah saya...
sangat meriah tau....rugi kalau tak datang sekolah...cewahhh..huhu

nak tau tak,kiteorang hias kelas gitu..nk menang la katekan...huhu
tp sayangnye...kami kalah...bengang betul...hahahahtak ade rezeki kan.....

     ni la gambar2 nye....huhhuu


















Hak Cipta Terpelihara 2013

No comments: