Link Blog warna warni

Title bergerak pada link

Mouse Pen

Sonic Screwdriver Doctor Who

Right Click

Bunga berguguran

follow dashboard

Test

Highlights copy

28 December 2011

Lakaran Akhir

~ assalamualaikum ~

hmmmm kali ni saya nk ceritakan tentang lakaran akhir saya...
lakaran akhir saya ,,, saya menggabungkan rupa geometri dan rupa huruf..
nk tgok??tggu...kat bawah nanti saya tunjukkan ok..sabarrrr!!..huhuh..


saya di bantu oleh rakan2 saya especially ELYANA KHALID ...beliau yg mmyumbangkan idea dalam lakaran akhir saya...hehehe.....kembang kena puji...hahaha...


kat bawah ni ialah lakaran akhir saya.......




anda rase msti nmpak mcm senang kan nk buat..tp try la buat....
cuba anda prhatikan lakaran saya tu...halus2 kan..hehehe
untuk pengetahuan anda,,,,
lakaran trsebut akan saya lukis balik pada kain kenves yg berukuran saiz A3...

DAN

saya akan mewarnakan lakaran saya dengan menggunakan MASKING TAPE..
ape kegunaan MASKING TAPE??
ia adalah untuk menampal pd bhgian yg hendak di warnakan...


nk tgk cthnye??saya sertakan ok..lihat di bawah...






cuba prhatikan gambar no 2 dari atas...itulah yg saya mksudkan dengan menggunakan MASKING TAPE...rumit sgt3 kerja saya tau..tp hasilnye sgt cntik...kene tmpal satu -  satu and then warnakan...dhla halus2 lakaran saya...



p/s''''sabar separuh drpd iman''''''

Hak Cipta Terpelihara 2013

No comments: