Link Blog warna warni

Title bergerak pada link

Mouse Pen

Sonic Screwdriver Doctor Who

Right Click

Bunga berguguran

follow dashboard

Test

Highlights copy

29 December 2011

Retu iLmu???

~ Assalamualaikum ~

wasup2 guys...
kali ni bukan nak cerite tntang SENi..
hahaha....
Kali ni nk story tntang majlis restu ilmu...

knp dgn restu ilmu??
aku nk marry ke??
heheh
bkanla.....sekolah saya memang wajib,,,
setiap tahun mgadakan mjlis restu ilmu ni pd akhir tahun,,,
bg sesiape yg ambil exam besar..

exam besar tu mcm mne??
heheh,,,cthnye PMR,SPM,dan STPM...

aku salaku ketua kelas Pengajian Pra Universiti PPU Megabait,,
kene berucap di depan semua pelajar SPM dan STPM...
so nk tgok tak gambar semasa suasana majlis tersebut sedang berlangsung??
nk tgok tak??


jom kite tengok same2 ok.........













ni jela yg boleh saya sertakan gambar...malass nak upload byak2...
heheh...
tp pengajaran di sini,,,
bermaaf maafan lebih baik drpd di simpan dalam hati...



p/s'''''mood sedih walaupun aku leader dlm segala hal benda''''''



Hak Cipta Terpelihara 2013

No comments: