Link Blog warna warni

Title bergerak pada link

Mouse Pen

Sonic Screwdriver Doctor Who

Right Click

Bunga berguguran

follow dashboard

Test

Highlights copy

27 December 2011

Aku dan Seni Visual

~ Assalamualaikum ~

terlebih dahulu saya nak mengucapkan terima kasih kerana sudi membace blog saya...

saya nak kongsi sikit pengalaman saya dalam menyiapkan projek seni visual STPM 2011...9 bulan tau nk siapkan projek ni..drpd lakaran samapi ke final projek saya...nanti di bawah sekali saya sertakan gambar proses seni saya ok...


tajuk tahun ni ialah bertemakan keharmonian dgn mggunakan teknik hard edge...
tau x ape hard edge???msti korg tak taukan...
so,,meh sini saya trgkan sikit mgenainye...
hard edge ialah sapuan tepat...nk tgok tak hard edge saya????kalau nk tgok,,,tggu ok..nnti saya postkan...hahahah
TUNGUU!!!!

nat tau tak,,subjek lain lgsg saya xhadap atau study sbb nk cepat siapkan drawing...smpai kami sengkang mate tgh malam nk siapkan projek nii.....penat tau...Allah je tau saya time tu mcm mne...

tmbhn pulak lecerer kami garang n straight orgnye...perrghhh sbarrr jelaa..nak buat mcm mne kan...tapi saya salah seorg tau yg dpt pujian dr lecerer...lelaki 5 org trmasuk saya,saya la yg selalu jd cth pelajar...

ehem3..nk kate cantik tu xlaa tp blhla...huhuhu....
subject matter saya ialah PEPATUNG.....
tp sebelum tu kene prezentetion knp pilih PEPATUNG kat lecerer..aduyy...
mcm2 die tanye...sush nk jawab...huhuh

sebab ape saya pilih PEPATUNG????hehehe..taak ape...nanti saya story lain hari ok...huhuuu....nak tgok tak ganmbar drawing saya...(promote)...hahaha








ni ialah proses lakaran saya tau...tak lawa pun tp ok la pada pandangan mata saya..heheheh...


p/s''''''nntikan karya saya yang seterusnya'''''

Hak Cipta Terpelihara 2013

No comments: