Link Blog warna warni

Title bergerak pada link

Mouse Pen

Sonic Screwdriver Doctor Who

Right Click

Bunga berguguran

follow dashboard

Test

Highlights copy

28 December 2011

Final countdown

~ Assalamualaikum ~

hmmmm guys..kali ni saya nak cerita tentang karya seni saya..hehe
xsuka?xsuka janganla bace ok..huhu..kali ni
saya nak cerita tentang karya seni saya yg dh siap selama hampir 9 bulan
untuk menyiapkannya.....


29/9/2011 dh kene submit...
sedihhh sgt3...



nak tengok tak hasilnye???
segan laaa...hahahhaha ( gedikss )


anda mesti nk tau sgt kan cmne hasil karya saya....
i know...wait ok...
sebelum tu , kalau tak lawa jgn mara saya tau...
saya bukan pndai sgt pun nk wat seni ni..
mklumlaaa tangan kayu....hehehe

nk tgok tak karya saya??
ok,,, saya trnjukkan...









ok x???heheheh...msti tak cantik kan..,,,,xpela...bg saya,,ok laa...
sebarang ptyaan,blh call saya....
ehhehehe....over pulak aku ni....

gambar kat bawah ni,,,,,
merupakan bahan dan media yg saya gunakan sepanjang tempoh 
menyiapkan karya saya...

nak tgok???
jom kita intai- intai sekejap...
JOM!!!!!





kos untuk menyiapkan karya saya ialah sebanyak RM 120 hengget shj...
tu jep nk citerrr....
hheheh
byeee


p/s '''''seni itu indah'''''''

Hak Cipta Terpelihara 2013

No comments: