Link Blog warna warni

Title bergerak pada link

Mouse Pen

Sonic Screwdriver Doctor Who

Right Click

Bunga berguguran

follow dashboard

Test

Highlights copy

29 March 2013

Aku dan Luruhkan Egomu

~ Assalamualaikum ~

Wee Wee Wee...
( nada angry bird )..
haha..
So how are you guys...

Harini nak story tentang ape ye si shahmil yg poyo ni..
hahaha...
cubala teka..
hahah..
dah terang lagi bersuluh..
dah tentu tajuknya dah tulis kat atas tu kan...
hoho..

Tajuknya ialah,,,
LURUHKAN EGOMU...
hmmm bg saya,,,tajuk yg saya reka ni agak mendalam..
Tapi,,entry atau idea yg saya tulis ni mgkin xmendalam maksudnya..
Apa pun,,cubalah baca dulu entry saya ni..
xpanjang pun entry nya...

JOm......

'
'
'
'
'

Paling terbaik dalam setiap perhubungan adalah berbincang.... cari kesalahan & perbaiki diri..

tetapi jika ada 'EGO' yg menguasai diri...
segalanya menjadi tidak bermakna ...
Janganlah terlalu merasakan kita telah mempunyai

segalanya lalu rasa sombong menghias diri...
sedarlah betapa kita tidak pernah sempurna
sesungguhnya kesempurnaan itu milik ALLAH swt... 

cuba adaptasikan gambar di bawah ni...
macam2 kita boleh andaikan..

jadi,,terima kasih kerana sudi membaca entry ssaya pada kali ini..

Photo: Paling terbaik dalam setiap perhubungan adalah berbincang.... cari kesalahan & perbaiki diri...
tetapi jika ada 'EGO' yg menguasai diri...segalanya menjadi tidak bermakna ...
Janganlah terlalu merasakan kita telah mempunyai segalanya lalu rasa sombong menghias diri...
sedarlah betapa kita tidak pernah sempurna
sesungguhnya kesempurnaan itu milik ALLAHswt

10.00 a.m
29/03/2013

~ Assalamualaikum ~




Hak Cipta Terpelihara 2013

No comments: