Link Blog warna warni

Title bergerak pada link

Mouse Pen

Sonic Screwdriver Doctor Who

Right Click

Bunga berguguran

follow dashboard

Test

Highlights copy

01 March 2013

Aku dan Air Mata Membasahi Pipi

~ Assalamualaikum ~

Selamat datang bulan MAC..
Harap,,,sempena bulan baru ni,,
dapat menjalankan liku2 kehidupan yg terus tabah..

Harini saya nak share sikit dgn apa yg saya perhatikan selama ini..
Saya percaya,,dalam kalangan kamu mesti ramai kawan kan..
Antara kawan yg ada,,pelbagai perangai or sikap yg kita nmpak kan..
Jadi,,Entry saya pd ptg ni ialah
AIR MATA MEMBASAHI PIPI...

Kenapa air mata berlinangan membasahi pipi ????

Dia nangis la........
Oooo!! ... 
Dia sakit ke?
Dia kehilangan orang di cintai ke ?
Salah , Salah , Salah ,.........
Dia gembira la!!!

Baru dapat berita , besok kekasih nya datang meminang .....
Itu lah kelakuan insan , 

keliru kita untuk meneka apa sebenar nya ,
Kadang macam sedih tapi gembira ,

kadng macam jujur tapi pendusta ,
kadang macam cinta tapi tidak ,
kadang macam berharta tapi miskin ,
hati hati lah dalam mengenal hati dan budi .....

semoga anda menemui intan yg di cari.........


Jadi,,ini jela entry yg saya nak kongsikan kepada peminat tegar blog saya..
Jumpa lagi..
1/3/2013
2.50 p.m

~ Assalamualaikum ~






Hak Cipta Terpelihara 2013

No comments: