Link Blog warna warni

Title bergerak pada link

Mouse Pen

Sonic Screwdriver Doctor Who

Right Click

Bunga berguguran

follow dashboard

Test

Highlights copy

24 March 2013

Aku dan Harapan

~ Assalamualaikum ~

Hye guys..
malam ni nak update tentang 
HARAPAN...

Saya yakin,,rakan yg lain mesti
banyak mangharapkan sesuatu kan...
ataupun harapan yg akan dilaksanakan..

Tapi kali ni,,
saya nak cerita tentang harapan yg saya maksudkan..
Rasa2 apa ye....

Hari ini adalah semalam yang telah kita lalui
andai apa yang kita usaha tapi tidak lagi kita nikmati hari ini
usah lah kecewa
kerana lumrah dalam dunia ini
apa yang dihajati tidak semua diperolehi .

Syukur lah apa yang di perolehi
jangan berputus asa
menadah tangan pada ILLAHI .

Hari ini adalah esok yang bakal datang
teruskan usaha
pertingkatkan keupayaan .

Berdoalah pada TUHAN semoga besok puncak kejayaan
Dan tidak lupa , merayu pada TUHAN , agar esok kita masih lagi ada .

Tangan ku berbahasa dengan hati ku
moga aku tidak lupa ........

09.00 p.m
24/03/2013

~ Assalamualaikum ~



Hak Cipta Terpelihara 2013

No comments: