Link Blog warna warni

Title bergerak pada link

Mouse Pen

Sonic Screwdriver Doctor Who

Right Click

Bunga berguguran

follow dashboard

Test

Highlights copy

19 February 2012

Masa Hampir Tiba

~ Assalamualaikum ~

sedih rasanya bila
masa hampir tiba..
sebab lg 2 hari aku akan berangkat ke Mekah..
sebak rasanya..
macam tak percaya aku nk pergi,,
nk jd tetamu Allah..

Allah je tau betapa sedih nya hati aku ni...
dalam masa yg sama,,,
aku akan manfaatkan masa yg ada utk beribadah..
aku nk berubah demi masa depan aku,,
demi diri aku sndiri..
bkn utk org lain..

Aku rasa seolah2 diri aku dh tak lama utk hidup..
knp la dgn aku ni..
heyyy...
pk yg bukan2 jep..

cuma aku akn berdoa utk kesejahteraan kawan2 aku semua..
sebelum aku berangkat ke Mekah,,,aku singgah di Brunei dulu..
lepas tu singgah di Dubai..tidur semalam..
lepas tu pergi Jeddah..dr Jeddah,terus pergi ke Mekah..

aku akan berangkat pd 21/2/2012 jam 5.00 ptg..
dan aku akan pulang ke Malaysia pd 3/3/2012..
Jd,,,doakan aku dan keluarga aku selamat pergi dan selamat balik..

Sebelum aku melangkah pergi,,aku nk mntk maaf kepada semua kawan2 aku yg mengenali
diriku...Andai kata aku menyinggung perasaan korang,terkasar bahasa dan sebagainya,,
aku mntk maaf dr hujung rambut hingga hujung kaki..

itu sahaja yg aku nk cerita...
jumpa di lain lembaran..
INSYAALLAH..

p/s''''''Sedih"

Shahmil
09.11 p.m
19/2/2012

Hak Cipta Terpelihara 2013

No comments: