Link Blog warna warni

Title bergerak pada link

Mouse Pen

Sonic Screwdriver Doctor Who

Right Click

Bunga berguguran

follow dashboard

Test

Highlights copy

03 February 2012

Andai Awak Tahu....

~ Assalamualaikum ~

Andai Awak Tahu...
Apabila saya jatuh cinta,,
awak tidak semestinya mempunyai segalanya di hati saya..
Andai Awak Tahu...
apabila saya mengalirkan air mata,,
itu tidak brmakna sy lemah,tetapi sy terus mncari kekuatan utk terus tabah
menyintai awak..

Andai Awak Tahu...
apabila saya marah,,
saya memang tidak mampu mengawal perasaan sy
tp prcayalah,,itu mknanya sy sgt mgambil berat dan 
menyanyangi awak...
Lihat sahaja pasangan yg baru bercinta memang jarang brgaduh,,
Tetapi pcyalah semakin brtmbah sayang kpd seseorg,
smakin pula byank pgduhan yg berlaku..

Andai Awak Tahu...
apabila sy brcakap byk,,,sy tdak brmaksud utk mmbuat awk rimas..
tp sy mahu awk mengenali sy dgn lbih dekat...
Andai Awak Tahu...
apbila sy berkata sy mahukan awk berubah,,,
itu bukan brmaksud sy tidak menerima awk seadaanya
tetapi sy mahu mnjadikan awk lbih baik...
bkn utk sy tetapi utk masa depan awak...

Andai Awak Tahu...
apabila sy cmburu dan sy tidak pcyakan awak,,,
bkan brmakna sy tdak pcyakan awk atau mmbuatkan
awk rimas..tetapi sy trlalu sygkan awak...
kadang - kadang sy terlalu risau sekiranya
trlalu pcyakan awk dan akn mgkhianati
kprcayaan yg saya beri...
Saya hanya mahukan yg trbaik utk awak...

Andai Awak Tahu...
Apabila sy merajuk,,jgn bcakap bahawa sy sgt mengada...
sy bukannya mahu dipujuk atau diberi hadiah yg sgt bsar atau dgn wang ringgit...
tetapi cukup dgn prhatian yg boleh buat sy dihargai...
Andai Awak Tahu...
apabila sy menyatakan sy rindukan awak...
sy benar2 mksdkannya...apabila berjauhan,,sy rasa sunyi sgt...

Andai Awak Tahu...
Apabila sy kata prempuan lain lbih baik dari awak,,
jgn pcayakan kata2 sy...kerana sy hanya mahu menguji awak..
Sy mahu melihat sejauh mana awk sanggup mnjadi yg trbaik di mata sy..
Walaupun sbnarnya memang awklah yg trbaik di hati sy..
Selagi awk dgn sy,,,pcayalah walaupun sy mganggap msih 
ramai yg lbih baik di mata sy..
ttpi awklah tetap trbaik di hati sy..

Andai Awak Tahu...
apabila sy mnjadi degil,,,sy bukan
brmksud mnjadi degil,,tetapi sy mahu melihat sejauh mana 
awak mmpu brsabar dgn karenah sy..

Andai Awak Tahu...
apabila sy berkata "TOLNG TINGGALKAN SAYA",sy tidak menyuruh
awk pergi selamanya..sy hanya mahu menenagkan
fikiran sy sebentar sahaja...Apabila kembali tenang,,,
pcayalah,, sy akn mencari awk semula...
Itu tndanya sy benar2 sygkan awk...Sy sgt
sygkan awk dan sangat sensitif dgn prubahan
pd diri awk..

Andai Awak Tahu...
sememangnya Allah menciptakan lelaki dan perempuan itu
dgn perbezaan yg trsendiri...tetapi,,,
sekiranya kita saling memahami,,,kita akan
saling menyempurnakan dan saling memahami...
Aku sebagai lelaki harus memahami yg 
bernama perempuan...
Perempuan diciptakan oleh Allah begitu inndah sekali...
Disebalik air mata perempuan tersimpan seribu satu kekuatan yg bakal mnjadikan
aku berasa elamat brsamanya..
Biarpun zahirnya prempuan itu 
nampak lemah,,,tp dia mempunyai kekuatan tersendiri dan
mungkin boleh mnjadikan lelaki lemah keranaya..

p/s''''''nukilan yg dtgnya dari hatiku
yg ikhlas..
                 nukilan ini juga merupakan sikapku
           yg ada dalam diri aku sndiri'''

                                                                              1/2/2012
                                                                              shahmil
                                                                               1.47 a.m

Hak Cipta Terpelihara 2013

No comments: