Link Blog warna warni

Title bergerak pada link

Mouse Pen

Sonic Screwdriver Doctor Who

Right Click

Bunga berguguran

follow dashboard

Test

Highlights copy

12 February 2012

Gemilang......

~ Assalamualaikum ~

hmmm kali ni xnk cerita pasal hati..
hehhe...

memandangkan result STPM akan keluar dlm tmpoh seminggu 
dua lg...so nk imbas cerita setahun setengah yg dulu..
ketika tu aku berada di Pengajian Pra Universiti (PPU Bawah).

semasa kami orientasi,,yg dikendalikan oleh PPU Atas,,,
kami disediakan dgn lagu GEMILANG (ella)..
laagu tu pnuh brmakna buat kami semua..

Sbb ape ye???
hmmm....
sbb kami dh mnjejak 1 lgkah  ke universiti...
lg 1 lgkah je nk smbungh degree...
so bg aku,,lagu tu sgt brmkna bg aku...

nk tau x lirik lagu nye..


""""Terjagaku dari tidur yang lena
Melangkah malas menuju jendela
Kabus menyelubungi subuh
Mengimbas segala kenangan yang lalu

Lautan luas telah ku renangi
Segala onak ranjau yang berduri
Tak kenal dan tak ku peduli
Ku terus mencuba
Kecapi hingga kini


Bersama-sama tempuhi segala
Walau jalanan masih jauh
Hanya kau dan aku yang tahu
Saat gemilang yang aku nantikan
Hampir menjelma di depan mataku
Ku percaya saatkan tiba
Hanya menunggu tika dan masa


Bersama-sama
Tempuhi segala
Saat gemilang akan tiba
Kan kita kecapi bersama
Sungguh aku berjanji
Dengan diriku sendiri
Untukku menggenggami
Ikhlas, sabar, benar...."""


"p/s'''''''akn igt smpai bila2 lagu ni..."""""

                                                                                        9.30 p.m
                                                                                      Shahmil
                                                                                     1302/2012

Hak Cipta Terpelihara 2013

No comments: