Link Blog warna warni

Title bergerak pada link

Mouse Pen

Sonic Screwdriver Doctor Who

Right Click

Bunga berguguran

follow dashboard

Test

Highlights copy

18 July 2013

Seandainya...

~ Assalamualaikum ~

Hello warga blogger...
saya xde intro panjang lebar...
sebab,,,,2 3 hari ni hatiku agak tidak tenteram..
Semakin dekat tarikh untuk ku melanjutkan pelajaran,,
semakin tidak tentu arah..

Tapi apakan daya,,untuk masa hadapanku,,
jadi perlu bersikap matang dan berpikiran terbuka..

Andainya
satu hari nanti adalah hari terakhir umurku...
Aku ingin memohon maaf di atas segala salah dan silapku
terhadapmu...

Seandainya
kau mendengar berita pemergianku...
bisikkanlah dalam doa yg kau telah memaafkanku...

Seandainya
kau telah memaafkanku...
ketahuilah engkau,,aku telah terdahulu
memaafkanmu...

Seandainya
Aku telah mengambil hak kau yg aku ambil,,
maafkanku dan halalkanlah..

Seteruk teruk penyesalan ialah penyesalan di akhirat...
Seteruk teruk permintaan ialah meminta umur di 
panjangkan walaupun nyawa sedang menemui ajal....



1.00 a.m
18/07/2013

~ Assalamualaikum ~

Hak Cipta Terpelihara 2013

No comments: