Link Blog warna warni

Title bergerak pada link

Mouse Pen

Sonic Screwdriver Doctor Who

Right Click

Bunga berguguran

follow dashboard

Test

Highlights copy

14 July 2013

JawapanKu..

~ Asssalamualaikum ~

Alhamdulillah...
sekejap je masuk hari puasa ke lima kan..
Rasa macam takda apa2...
itulah aura di bulan ramadhan kan..

So,,ade masa untuk menaip blogger,,online ni,,
so nak luangkan masa sekejap...hehe
Agak2 apa tajuk saya kali ni??
hahaha
tajuknya ialah 
JAWAPANKU..

Merka tanyakan tentang rindu padaku,,,
aku menjawab tentang luka...

Mereka tanyakan tentang bahagia,,,
aku menjawab tentang derita...

Mereka tunggukan khabar gembira,,
aku lengahkan dengan jawapan duka..

Lalu mereka senyap terus tergendala..
Aku pula diam rasa lega..

Mungkin mereka sendiri akan faham akan jawapan dariku..

See..
jawapan aku senang je kan..xperlu explain panjang lebar..
hanya sekadar berfikir sahaja apa yg ku jawabkan...

Bukan sombong atau apa,,
cuma nak awak semua tahu setiap soalan yg awak tnyekan pd saya,,
semua dah ada jawapan...

CUMA
pengalaman hidup kamu membuatkan kamu lebih tabah untuk 
harungi kehidupan akan datang..





11.00 p.m
14/07/2013

~ SHAHMIL ~










Hak Cipta Terpelihara 2013

No comments: