Link Blog warna warni

Title bergerak pada link

Mouse Pen

Sonic Screwdriver Doctor Who

Right Click

Bunga berguguran

follow dashboard

Test

Highlights copy

19 July 2013

Benci

~ Assalamualaikum ~

hmmm...
hari demi hari,,,fikiranku melayang2..
bagaikan layang2 yg sedang tinggi di awan apabila ditiup angin..
Namu,,,apakan dayaku untuk terus bertahan?
adakah untuk selama lamanya?

Benci...
Itulah perkataan yg takut pada semua orang...
hanya perkataan benci,,,
pelbagai tafsiran boleh diungkapkan..

Saat aku benci kamu,,
tutupkan lampu
Biarkan aku tidak melihatmu
ketika terang,,,
Tetapi nyalakan dalam hati...
sebab aku sepi
Andai tidak ku lihat
akan tulusnya wajahmu...

Saat aku benci kamu,,,
bicaralah denganku
walaupun tanpa kata kata
Hanya dengan rasa....
kerana itulah
Keindahan suaramu 
yang selama ini meracuni perasaanku..

Sabarlah shahmil..
perkara sedemikian sengaja berlaku dlm hidupku
agar tidak menyesal di hari kemudian kelak..
Mungkin ini satu ujian dariNya...

Saat aku benci kamu lagi
Usah pergi...Tetapi duduklah dihadapanku
walaupun ia lebih sedih
Untukku
Kerana hati lebih pedih lagi andai tiada hadirmu disisiku..

Saat aku benci kamu
Hilangkanlah rasa bencimu padaku...
Sebab ketika saat aku benci kamu,,,
rupa rupanya aku menjadi lebih menyayangimu..


11.30 p.m
19/07/2013

~ Asalamualaikum ~




Hak Cipta Terpelihara 2013

No comments: