Link Blog warna warni

Title bergerak pada link

Mouse Pen

Sonic Screwdriver Doctor Who

Right Click

Bunga berguguran

follow dashboard

Test

Highlights copy

02 February 2013

Aku dan Redha

~ Assalamualaikum ~

Saya terbangun dari tidur...
Lalu bukak laptop sambil mendengar qasidah..
Tiba2 dapat ilham untuk menulis di blog..
Dalam masa yg sama,,,bukak fb tapi xmain fb..just online..

Saya leka dgn bermain imaginasi yg dalam dan terus mendalam...
Saya bawakkan diri saya ke satu alam yg saya sendiri tak tahu dimana saya berada..
Dlam keadaan bilik saya yg gelap,,,ditemani cahaya laptop,,,nasyid qasidah dan aircond..

Jadi,,,
Melalui khayalan saya,,dan juga qasidah,,
tiba2 saya teringat satu perkataan sahaja..
REDHA..

Kejujuran 
memakan masa,,
mengorbankan hati,,,
sedikit penghargaan diletakkan ditempat yg sangat tinggi,,,
jujur dirinya memakan diri,,
hilang peluang timbul kesal...

Lantaran kelurusan dalam menghormati,,,
redha diletak di dalam hati,,,
sedih disimpan dilubuk hati yg paling dalam,,
walaupun sakitnya tak terperi,,,
diri ini biarlah sendiri,,,
menunggu ketentuah dari Illahi...

Baik buruk adalah keatas diri,,,
usahakn kejayaan dipayahkan diri,,,
serahkan diri dan hati
agar ikhlas meresap di dalam diri...

Kalau sudi,,dengarlah alunan qasidah...
Agar ia dapat merawati segala duka dan luka didalam hati..


02/02/2013
2.30 a.m


~Assalamualaikum~.


Hak Cipta Terpelihara 2013

No comments: