Link Blog warna warni

Title bergerak pada link

Mouse Pen

Sonic Screwdriver Doctor Who

Right Click

Bunga berguguran

follow dashboard

Test

Highlights copy

03 February 2013

Aku dan blog

~ Assalamualaikum ~

Kali ni xde tajuk..
hahaha..

Ramai rakan2 blogger ckp,,,best entry saya...entry yg menarik,,,
entry yg jiwang sangat2,,jiwang sikit,,bahasa yg mendalam sampai sush
nak fhm,,dan macam macam..

ade kawan pernah tegur saya,,,
tak ade tajuk lain ke??
asek perasaan,,,jiwang,,sentimental..
sesekali nak jugk ke arah islamic,,..
ok,,saya terima cadangan dr kamu..

Tak makan org pun kalau tak terima cdgn tu..
Ok..
InsyaAllah saya akan cuba ke arah islamic..
Tp tidakla terlampau mendalam...
cuma dasar jela..
pasal,,kalau terlebih mendalam,,,
takut salah..saya bukan ustat..bukan tahu semua hal bnda..
dan saya juga bukan yg jenis copy paste ni...

Nanti bila copy paste,,
xbest la pulak..
Lagipun,,biar semua hal bnda dtg dr jiwa dan akal..
Baru ada nilai dr seorg diri..

Tapi,,
Ada yg ckp lawa background blog awk...
saya dgn penuh bangga,,,suka dan sedikit terkoyah underwear...hahaha

Walau apepun,,
saya bersyukur sbb secara overall,,
ramai boleh terima blogger saya,,,
ramai ckp fun bila baca..
ok la..saya pun rase seronok jugakla..

Tapi satu je dorg xboleh terima..
Keadaan lagu dgn entry..
Ade entry yg tak kena lgsg dgn lagu..
Yang kena,,agak sedih jugkla...
hahaha...

Tajuk lagu??
ohhh 
nnti saya bagitahu...
hahahha

okla..

Harap,,sudi datang dan terus membaca blog saya ok..
thenks kritikan dan cadangan yg membina..

09.30 a.m
03/02/2013

~ Assalamualaikum ~



Hak Cipta Terpelihara 2013

No comments: