Link Blog warna warni

Title bergerak pada link

Mouse Pen

Sonic Screwdriver Doctor Who

Right Click

Bunga berguguran

follow dashboard

Test

Highlights copy

03 February 2013

Aku dan lalalala

~ Assalamualaikum ~

arghhh mata tak boleh tidur...
Badan dah letih sgt dah ni...
time2 mcm ni la mcm2 ilham dpt..
Tp ilham mlm ni agak sempoi..
Saya sndiri tergelak2 semasa menaip entry ni..

Tapi bagi saya,,amat bermakna..
Nak tahu tak ape tajuk entry saya mlm ni..
LALALALALA..
haaa sempoi kan...
Jom terjah sama2...

Acapkali saya harapkan
tetapi
acapkali awak hampakan..
bikin saya bergelumang dengan  perasaan
yang seringkali kamu tak pedulikan..

ohh tak mengapa..
Saya nyanyikan lalalalalala...
saya tak kesah
kerana saya ada gayaku sendiri..
Takkan bodoh menunggumu sehingga mati
sedangkan yg lain lagi ramai menanti..

Ohh tak apa..
Saya dengdangkan lalalalala
Saya tak hairann,,
dunia ini satu putaran,,
sampai masa akan ku jumpakan
sang perawat hati pujaan..

Ok..
sempoi tak??
hahaha...

12.30 a.m
03/02/2013

~ Assalamualaikum ~

Hak Cipta Terpelihara 2013

No comments: