Link Blog warna warni

Title bergerak pada link

Mouse Pen

Sonic Screwdriver Doctor Who

Right Click

Bunga berguguran

follow dashboard

Test

Highlights copy

18 October 2014

Aku dan Hiba Meniti Hari

~ Assalamualaikum ~

Hello semua...buat apa tu??
Harap rakan semua dlm keadaan sihat dan sejahtera..
Semenjak kebelakangan ni,,,
aku mendapat perkara buruk yg menimpa hidup aku...

Betul org cakap,,
Allah itu maha adil..maha mengetahui hambaNya..
everything Allah tahu apa kita buat di muka bumi ini..
Hiba meniti hari...

Tah Apa Silapnya
Tah Dimana Salahnya..Aku Tak Tahu..
Hiba Dikatakan..Dituduh Begitu
Tak Disangka Sangka

Begitu Rendahnya
Aku Dimatanya
Tapi Semua Ku Telan
Walaupun Begitu Pahit

Apa Salahku..
Apa Dosaku..
Tapi....
Tahlah.....
Semua Aku TerimaDengan Lapang Dada..
Tabahknlah Hati Aku
Kuatkanlah Semangatku....

Kini,,semua sudah terbukti..
Tapi masih boleh tersenyum..
Walaupun pahit ku telan semua ni...

Shahmil
11.24 p.m
17/10/2014








Hak Cipta Terpelihara 2013

No comments: