Link Blog warna warni

Title bergerak pada link

Mouse Pen

Sonic Screwdriver Doctor Who

Right Click

Bunga berguguran

follow dashboard

Test

Highlights copy

30 September 2012

Aku dan Sentimental



~ Assalamualaikum ~


"Yesterday",,, "I have a dream"......segala "kenangan terindah",, telah terukir "di antara kita"....tetapi kenangan " yg terindah hanya sementara"...15 Sep 2012,,"kali terakhir kulihat wajahmu",,telah mengubati perasaan rindu aku terhadap kau yg selama ini perasaan tersebut di "penghujung rindu"..."Tragedi Oktober",, 2011 telah mengingatkan aku bahawa pd ketika itu berlumba2 belajar di rumah dan juga dalam kelas dan sekali gus telah membuat aku lagi bersemangat untuk menghadapi peperiksaan STPM yg berlangsung 21 Nov...Sebanyak mana "gerimis mengundang",,,aku akan anggap ko macam adik aku sendiri...Bukan sekejap denganmu...bukan mainan hasratku..engkau pun tahu niatku..tulus dan suci..."Matahariku",,telah membuatkan "bunga" yg kau suka menjadi mekar...Aku berharap,,"tiada lagi tangisan",,dan "Ku relakan dikau pergi",,untuk "Memburu impian" yg kau impikan selama ini...Aku terpaksa "berhenti berharap" untuk melanjutkan pelajaran ke universiti...Aku terpaksa "Pendam" perasaan tanpa diketahui org lain..Biarkan segala "Kisah dongeng" pergi berlalu sahaja dan jangan sesekali dikenang kerana ia membuatkan hati kita seperti "dipenjara janji"..."Ukiran jiwa" tidap dapat dilihat tetapi "kebahagiaan dalam perpisahan" dapat dirasai dan bertambah pedih apabila "Rendang tak berbuah"...Akhir sekali,,,aku berharap kau dapat menjadi "teman sejati" dan juga "kau sahabat kau teman" sehingga aku "Sampai menutup mata"....

"You're my everything"...

Mood----Sentimental
30/9/2012
9.30 p.m

Hak Cipta Terpelihara 2013

No comments: