Link Blog warna warni

Title bergerak pada link

Mouse Pen

Sonic Screwdriver Doctor Who

Right Click

Bunga berguguran

follow dashboard

Test

Highlights copy

01 September 2012

Aku Dan Hati Yang Hiba....

~ Assalamualaikum ~

hye guysss....
buat apa tu??
still demam raya lagi ke??
huhuhu

Kali ni aku nk post ttg apa ye??
teka r..hahaha
Hari ni aku berasa sedih sangat..
tak tau laa kenapa..

Hari ni genap 9 bulan..
selepas bertungkus lumus menghadapi stpm tahun lepas..
Apa yg menyedihkan aku,,,ramai kwan2 aku dpt melanjutkan pelajaran mereka di peringkat degree..
tp aku perlu tahu bahawa mungkin belum ada rezeki aku..Allah maha mengetahui..
Mesti ada yg terbaik tanpa kita mengetahuinya...

Walau bagaimanapun,,,aku tetap bangga dgn kawan2 aku yg dpt smbung belajar..
keep it out..
aku support korg dari belakang...
harap korg kat dah pergi merantau tempat org,,pandai2 bawak diri ok..
jg diri baik2...






Ni la antara membe2 aku yg dapat melanjutkan pelajarannya ke universiti..
Aku sayang korang semua..
Jangan lupakan aku...
ANUAR,,AKMAL,,ADIBAH dan MARYAM...
dont forget me...
rindu korang semua..

Warkah dariku..
~ SHAHMIL ~

1 Sep 2012
8.45 p.m

Hak Cipta Terpelihara 2013

No comments: