Link Blog warna warni

Title bergerak pada link

Mouse Pen

Sonic Screwdriver Doctor Who

Right Click

Bunga berguguran

follow dashboard

Test

Highlights copy

21 August 2012

Aku dan Hari Raya

assalamualaikum....

apa khabar semua...??
hope you all sehat selalu..... macam mana raya korang tahun niii?? mesti banyak duit raya kan ?
siapa yang tahu rumah gua , datanglah beraya.rumah gua sentiasa terbuka untuk korang.
tapi duit raya untuk yang dah besar tu tak adalahh....huhuhuhuhu....
tapiiii.. tahun ni beraya lain sikit daripada tahun-tahun yang lepas.
Apa yang lain ekkkkkkkkkk ???? korang nak tahu tak??

actually,tahun nii raya tak best bagi gua sebab atuk dah tak ada . SO sadddd :'(
biasanyaaaa, time raya ada salam atuk tapi tahun ni tak ada. duit raya daripada atuk pun tak ada.
atuk jugak biasanyaaa ada bawak pergi jalan-jalan lepas sembahyang raya.rinduuu dengan atuk,
rindu dengan lawak dia,rindu dengan gelak tawa diaaa.tak apalah gua redha dia dah perg tinggalkan gua.
dah ketentuan ilahi kannnnnnnn?? =)

okayyy dah takada nak cakap apa. SELAMAT HARI RAYA, harap raya korang tahun niii meriah dan bahagia dengan family. 

baiiiiii.assalamualaikum =)


AINI   ZULFAHZILAH
1.45 PM
21/8/2012..





Hak Cipta Terpelihara 2013

No comments: