Link Blog warna warni

Title bergerak pada link

Mouse Pen

Sonic Screwdriver Doctor Who

Right Click

Bunga berguguran

follow dashboard

Test

Highlights copy

10 July 2014

Aku dan Seorang Teman

~ Assalamualaikum ~

hye guys...
btw selamat menjalani ibadah puasa g ke 12..
sekejap je rasanya kan..hehehe....

Guys..
Kali ni sy nak luahkan pulak apa itu Teman....
Sorry la,,,
semenjak dua menjak ni sentimental di fikiran terlalu kuat
smpai sy tidak dpt menahan kesakita,perih di hati.
hanya blogger sahaja sy dpt luahkan sbb ia peneman setia sy.

Aku mencintai sahabatku dengan segenap jiwaku.
Sahabat yg baik adlh sahabat yg seiring denganku menjaga nama
baikku semasa aku masih hidup mahupun selepas mati.

Aku menyanyagimu sebagai seorang teman..kawan..dan sahabat.
Dirimu sentiasa ada dihatiku..pernah ku katakan barang sesiapa sahaja yang berjaya mengisi ruang hidupku..tidak kiralah dari apa cara sekalipun..akan ku anggap dia teman ku..

untuk kau wahai temanku..
kau berada seiringan dengan teman-temanku yang lain..yang amat aku hargai dan kasihi..sesungguhnya betapa kau tahu aku amat menyayangi mereka..tidakku sanggup menimbulkan walau segaris luka dihati mereka..termasuk kau temanku

Namun...
kau masih menjadi misteri.. izinkan aku mengenalimu, kerana aku tidak tahu siapa engkau sebenarnya..izinkan aku membantumu waktu dukamu, paling tidak aku akan berusaha menenteramkanmu..

Berikan aku sepenuh kepercayaan mu..kerana engkau tahu aku amat mempercayaimu.. engkau pernah bertanya..bagaimana caranya untuk mendapat sahabat sejati.. inilah caranya..rendahkan egomu..senangi dirimu..yakinlah dengan kejujuran insan disekelilingmu..

pasti kau akan menemui sesuatu pertalian yang amat indah..pertalian yang hanya bersandarkan kepada kejujuran dan kesetiaan..serta kasih sayang mendalam dari seorang teman…. kerana kau perlu tahu.. tiada yang lebih bermakna bagi seorang sahabat.. melainkan hanya menginginkan yang terbaik untuk sahabatnya itu..

tiada dendam..tiada luka…

Saya harap ini adalah pesanan sy buat seorang teman,,,
agar awk berjaya menenmui seorang sahabat....



10/7/2014
3.15 p.m
Shahmil








Hak Cipta Terpelihara 2013

No comments: