Link Blog warna warni

Title bergerak pada link

Mouse Pen

Sonic Screwdriver Doctor Who

Right Click

Bunga berguguran

follow dashboard

Test

Highlights copy

09 January 2014

Aku dan Selamat Hari Jadi

~ Assalamualaikum ~

yeehaaaa...
Dengan lafaz bismillah,,,
umur saya genap 22 tahun apabila sudah melepasi 7/1/2014..
heheh

Terima kasih mak abah kerana membesarkan saya sehigga hari ini..
Shahmil janji,,takkan sia sia kan hidup utk kearah kebaikan kelak.

Tak lupa juga kepada rakan2
yg wish befday sy yg xhenti2 semalam..
wahh terharu rasanya.
hahaha

saya xharap pun hadiah..
lagipun dah besar2 ni tak terlintas pun hadiah tu..
hohohoh

1 lagi,,,
kepada lecturer,,ckg form 6 dan juga ckg sek men,,
trima kasih kerana send pic cake,vdeo birthday dan juga kata2 semangat dari beliau semua..
Hargai sangat2...

Akhir sekali,,,
terima kasih atas ucapan awak semua..
semoga azam saya tahun ni akan tercapai walaupun tidak sepenuhnya.


ok guyss..
jumpa lagi ok..

~ Assalamualaikum ~..

1.14.a.m
9.1.2014
Shahmil


Hak Cipta Terpelihara 2013

No comments: