Link Blog warna warni

Title bergerak pada link

Mouse Pen

Sonic Screwdriver Doctor Who

Right Click

Bunga berguguran

follow dashboard

Test

Highlights copy

18 April 2013

Kata Hatiku

~ Assalamualaikum ~

hyepp..
bertemu kembali kita di dalam blogger..
haha..
kali ni mu entry pendek je..
Pleasseeee
luangkan masa seminit je bersama saya..
cewahhh...

hahaha..
btw,,entry kali ni bertajuk
KATA HATIKU..

KATA HATIKU
Sayang!
dekatkan hatimu dgn hatiku
hatiku ingin menyatakan sesuatu
aku tidak mencintai mu hingga ke hujung nyawa
tapi aku mencintai mu selamanya
hingga ke alam abadi
walau jasaku terkubur
masih ada rinduku padamu.

pendekk je kan..
haha..
so ini ialah
KATA HATI SAYA..

Hati orang lain,,saya tak tahu..
lain orang lain hatinya..

ok kawan kawan..
jumpa di masa akan datang..
18/04/2013
09.00 p.m

~ Assalamualaikum ~

Hak Cipta Terpelihara 2013

No comments: