Link Blog warna warni

Title bergerak pada link

Mouse Pen

Sonic Screwdriver Doctor Who

Right Click

Bunga berguguran

follow dashboard

Test

Highlights copy

24 November 2012

Aku dan Pendam...

~ Assalamualaikum ~

apa khabar kawan2 blogger??
sihat x??
first sorry lama xupdate blog...
byk kerja nak setelkan..
Kpd kwan blogger yg post bila nak post entry baru,,,
mlm ni sy post ok..hehe..
Entry kali ni ttg Pendam,...
hamboyy...mcm lagu syahir pulak..

Dia merupakan junior ku semasa ku berada di tingkatan 6..
namanye??
hmmm cukup masa,,,sy bgtau..hehe
aku pertama kali trnampak dia semasa ada majlis akhir tahun ting 6..
majlis trsebut dilkukan bersama junior kami,,ting 6 bawah..

Mulai pada haritu,,,
aku mula tercari2 siapa dia..kelas mana..tggal mana..
Lalu aku mghntar budak2 utk merisik dia....
Xlama pd tu,,,aku dpt ketahui ttg dia
walaupun xbyk...

Jadi,,Raya haritu,,chat dia di FB..
Dan aku cerita hal sebenar..
Tapi,,aku merasakan belum sesuai masanya lg..
sbb dia nak menghadapi trial exam stpm..
Aku memberitahu dia,,tggu dia habis exam sebenar..

Now,,,,tinggal beberapa hari je lagi dia nak habiskan exam..
dah bersediakah aku nak cerita sesuatu kat dia....??
Hmmm..
Ape pun yg berlaku selepas aku cerita hal sebenar pd dia,,,
aku harap,,dia terus berkawan dgn aku smpai bile bile..
Dan aku harap,,dia akan bg jwpn yg ikhlas...

Awak...
*Mendongak ke bawah*
*Machine Gun*
*Peramah*
*Berani*

*Akan igt smpai bile bile*...
Ikhlas Nak kan awak..
10.50 p.m
24 Nov 2012




Hak Cipta Terpelihara 2013

No comments: