Link Blog warna warni

Title bergerak pada link

Mouse Pen

Sonic Screwdriver Doctor Who

Right Click

Bunga berguguran

follow dashboard

Test

Highlights copy

02 February 2011

TIADA GUNAKU

Waktu aku rintangi...
Dalam dan sangat berduri...
Masih Mampu ku lalui...
Walau darah ku mengalir..
Mana bisaku lupakan...
Namamu ku gagahkan...
Setiap detik kenangan...
Terakhir penuh makna...
Yang dulu ku berhajat...
Istana idaman impian.......
                     Tiada gunaku sedih....
                     Mengharapkan yang indah...
                     Sedangkan aku tahu......
                     Dosa balasnya dosa.....
                     Tiada gunaku tangis...
                     Saat ditinggal pergi...
                     Kini aku sedari..
                     Ini pesan ILLAHI.....
Tiada gunaku merayu...
mengharapkan kasihmu.
Sedangkan aku tahu payah buatmu..
Tiada gunaku di sini
Yang sini masih menanti.
Kini aku sedari...
Takdir ILLAHI......


1.30 a.m
14/8/10
SHAHMIL

Hak Cipta Terpelihara 2013

No comments: